Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя на 156 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със съединителя на 156 2.0TS

    Колеги,
    Породи се една мистерия около моята бегачка.Напоследък докато си карам,предимно след като колата е загряла,и като натисна съединителя и започваше да се чува свистене като от триене на два въртящи се метални предмета,а и съединителя отделяше съвсем горе.Дотук нищо странно.Купих дов съединител и лагер-помпа от Александър Ауто,закарах колата в сервиз и момчетата смениха частите.На старият диск две от пружините бяха пред разпадане и здраво бе заорал в огледалния.Но след смяната като подкараха колата и когато тя загря свистенето при натискане педала на съединителя отново се появи.И странното е че когато колата е студена този звук го няма,няма го и в първите секунди след паленето на вече стоплен мотор.Момчетата в сервиза се усъмниха в лагер-помпата втори път свалиха кутията и прегледаха всичко и всичко по съединителя и помпата е наред.Ако някой е имал сходен проблем или има идея от какво може да е това свистене да пише,че направо сме се шашнали с тази кола.А и сега педала на съединителят си отделя ниско долу и се натиска много леко-сиреч всичко си е ОК.Къде подяволите е проблема според вас?

    Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
    бивша 155 2.0ts
    бивша 155 1.8ts

  • #2
    Първоначално публикувано от delian1978 Покажи съобщение
    Колеги,
    Породи се една мистерия около моята бегачка.Напоследък докато си карам,предимно след като колата е загряла,и като натисна съединителя и започваше да се чува свистене като от триене на два въртящи се метални предмета,а и съединителя отделяше съвсем горе.Дотук нищо странно.Купих дов съединител и лагер-помпа от Александър Ауто,закарах колата в сервиз и момчетата смениха частите.На старият диск две от пружините бяха пред разпадане и здраво бе заорал в огледалния.Но след смяната като подкараха колата и когато тя загря свистенето при натискане педала на съединителя отново се появи.И странното е че когато колата е студена този звук го няма,няма го и в първите секунди след паленето на вече стоплен мотор.Момчетата в сервиза се усъмниха в лагер-помпата втори път свалиха кутията и прегледаха всичко и всичко по съединителя и помпата е наред.Ако някой е имал сходен проблем или има идея от какво може да е това свистене да пише,че направо сме се шашнали с тази кола.А и сега педала на съединителят си отделя ниско долу и се натиска много леко-сиреч всичко си е ОК.Къде подяволите е проблема според вас?
    Нещо не ми пасва - два метални предмета като се търкат има стържене, а не свистене. Би ли уточнил кое от двете е.

    Comment


    • #3
      Ся трябва да дефинираме свистене, виеле и стържене.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Еми по-скоро свистене и то не равномерно а пулсиращо.Като писах два метални предмета имах предвид които съвсем леко се доксват и се чува леко звънтене или свистене,защото звукът не е толкова металически.
        Last edited by delian1978; d.m.y г., 20:36.

        Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
        бивша 155 2.0ts
        бивша 155 1.8ts

        Comment


        • #5
          ха ако е същото което аз си мисла на мен ми се появява като не съм натиснал никаф педал като е студена. смисъл то не ми прай впечатление понеже колата ми е шумна но като запала на спирачка и като потеглям пускам спирачката и се появява тва бучене ли свистене ли незнам и аз кво е. се едно нещо се натварва ,а пък изчезва като натисна леко спирачката. пак подобно на твойто както го описваш е звука ама не дразни особено.

          Comment


          • #6
            Като натиснеш педала ли се появява или изчезва и колко силен е......и доколко си убеден че идва точно от това място....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Като натиснеш педала ли се появява или изчезва и колко силен е......и доколко си убеден че идва точно от това място....
              кой питаш?

              Comment


              • #8
                При мен се появява като натисна педала на съединителя,когато колата е топла.Към средата на хода на педала е най-силен шума,а като натисна педала до долу леко намалява,ама съвсем леко.

                Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
                бивша 155 2.0ts
                бивша 155 1.8ts

                Comment


                • #9
                  като сух аксиален лагер но ниама логика това цигаркане какво общо има температурата на двг

                  ---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:21 ----------

                  ауди a 4 ха ха комби 1 8

                  Comment


                  • #10
                    При мен като е студена като натисна и изсвистява подобно на блоу оф на турбо А като загрее като пускам педала при потегляне започва да бучи все едно нещо затяга.

                    Аксиален лагер-помпа Ще се сменя.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      диде де си

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от delian1978 Покажи съобщение
                        При мен се появява като натисна педала на съединителя,когато колата е топла.Към средата на хода на педала е най-силен шума,а като натисна педала до долу леко намалява,ама съвсем леко.
                        Когато решиш се обади и ще я погледнем и мислим.
                        И междо другото имаш свистене или леко стържене от към ангренажа,оня ден като приказвахме и като тръгваше го чух.
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment

                        Working...
                        X